Vilken dag!

Dagen började med att jag vaknade helt av mig själv runt 11 tiden. På soffan, där jag har sovit de senaste månaderna, varför? sängen är inge skön, det är soffan!

Själen hoppar upp och vill ha kaffe, kroppen hänger nästan med. Till min fasa, märker jag ganska snabbt att kaffet är slut! Så det fick bli te, det är också gott eller ja, det är också varmt.

Jag börjar jäklas med skåpet som jag byggt,för idag damer och herrar, skulle det in!! efter en massa slip, avkapad elkabel ( elektriker, nån?) och hammarslag får jag det på plats. Vilken passform!

Sedan tar jag bild på min Ikea säng, slänger ut den på blocket för ynka 650kr, det tar ca 1 tim innan Kerstin ringer och vill handla, jag tycker kerstin verkar vara en trevlig dam så jag erbjuder henne även att jag kan köra hem sängen till henne, eftersom jag köpt en ny säng på mio och får låna släpet av dom. Hon blir glad! jag gillar att göra folk glad.

Jesus skickar sms: ” På med kaffet, Jesus is about to enter”
Jag svarar: ” Jesus, can he buy some kaffe?”
Jesus: ”Haha, ok”

Min dag var räddad!

Jag tar med mig Jesus till Mio, handlar säng, passar på då vi har lånat släpkärran att åka förbi ikea, köpa garderob och äta korv. Tillbaks till lägenheten, in med grejan, ut med Ikea sängen, hitta till Kerstin, och tebax med släp, allt inom loppet av 2 tim!

klå det damer!

There are no comments on this post.

Lämna en kommentar