Igår frågade jag en vän

Om denne ville följa med och se en känd artist nere i Sthlm.
-Men gud vad kul, löd svaret.

Senare under dagen, så har samme ”vän” skrivit i sin statusuppdatering i stil med
”Sommarens största händelse är bokad, med bäste vännen  He_ _ _, kommer bli grymt”

/Oflyt

Ett svar

  1. Haha men inte trodde jag du menade allvar att du och jag seriöst skulle åka! 🙂

    Du får såklart haka på oss om du vill?? Men min ”bästa vän” blev iallafall så överlycklig att Brad skulle komma till Sverige så hon börja gråta 🙂 Och det var ju din förtjänst att vi fick reda på det ju, så tack så mkt 🙂

    Roligt att bli omnämnd i din blogg förresten, tycker den är rolig, kort och konsist inget gullegull dravel, dagens outfit mm, skulle iofs vara roligt om du la ut en dagens outfit kom jag på nu 🙂

Lämna en kommentar